Januari tvåtusentolv

Nytt år, nåväl livet rullar på som vanligt ändå. Inte märkte jag något särskilt då jag vaknade upp på nyårsdagen, eller jo det har aldrig varit så stökigt här i lägenheten sen jag flyttade in, men det var väl det. Vilken fest vi hade föresten! Att inte grannarna gick bananas är kanske ett under. Dock blir dom som galna när man råkar ha lite sex. Och dumma som dom verkar vara så kommer dom och ringer på! Ha, fattar ni inte att jag är upptagen med annat liksom?
Nog om dom nu. Det nya året var det! Ja, saker som ändrats är väl att jag slutat röka(förutom när jag är full eller nyknullad). Sak nummer två är väl att jag skaffat spotify, en epok senare än alla andra. Börjat laga mat har jag gjort också. Och det är väl det som hänt. Men somsagt är vi bara i början av ett oskrivet år i våra liv vad fan som helst kan hända. Själv skall jag nog få mer gjort i år. Eller mer vettiga saker. Blev lite mycket öl, ångest, tristess och allmän vekhet förra året. 2011 känns i det stora hela som ett tråkår.. 
Bra att sätta upp mål i livet läste jag häromdagen, så det är ju bra att veta vad man skall jobba med. Skulle även öka chansen till total lycka också stod det.
Ja vi får se helt enkelt vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0